reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Radka Jašová

Radka Jašová

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ryba narodená v roku vodného prasaťaFeedjit Live Blog Stats Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáEuroCityTúlačkyPríbehy z 207-ičkyČo sa deje v mojej hlave

reklama

Čo sa deje v mojej hlave

Hranice

Radka Jašová

Hranice

Očakávania robia z ľudí nechápavé osoby. Očakávania robia z ľudí sudcov. Očakávania robia z ľudí poslušných.

  • 23. jan 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 930x
  • 25
Rozchod s minulosťou

Radka Jašová

Rozchod s minulosťou

Nezostalo nič, len spomienky a pár jaziev horkosti. Niektoré som si jatrila sama ešte dlhé roky ako duševný masochista. Som majster sebatrýznenia. Beriem to ako daň idealizmu, ktorý ma napriek takzvaným životným skúsenostiam neopúšťa.

  • 1. nov 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 073x
  • 6
Raz mesačne

Radka Jašová

Raz mesačne

Máš sedem rokov, milý úsmev a v očiach iskričky šibalstva i trošky smútku. Chceš sa stať lekárkou, aby si pomáhala ľuďom, aj takým, čo majú podobný osud ako je ten tvoj. Voláš sa Rany a si HIV pozitívna.

  • 2. dec 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 393x
  • 26
Spomienka

Radka Jašová

Spomienka

Som smutná a neviem s tým prestať. Videla som príbeh, ktorý ma rozosmutnil ešte viac. Taký ten smutno-krásny príbeh, čo sa vás dotkne tam niekde hlboko vnútri a vy o ňom premýšľate ešte dlho potom, ako ste si ho pozreli.

  • 28. sep 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 157x
  • 11
Denník - terapia i zábava

Radka Jašová

Denník - terapia i zábava

Okolo nás existuje veľa vecí, ktorých názov obsahuje slovo denník: pokladničný denník, lodný denník, stavebný denník, cestovateľský denník...

  • 12. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 875x
  • 6
reklama
SkryťZatvoriť reklamu